طراحی سایت در تبریز

طراحی-سایت-در-تبریز
فهرست


ما همچنان در شهر خوب تبریز آماده ایم که خدمات طراحی سایت خودمان را در این شهر ارائه دهیم ما می توانیم پروژه های وب شما را به طرح دلخواه خودتان طراحی و توسعه بدهیم تا شما از امکانات وب برای کسب و کار خودتان استفاده نمایید حالا ما در این راستا همه جوانب کسب و کار شما را بررسی می کنیم تا در دنیای مجازی یک سایتی را تحویل شما بدهیم که هم خدمات شما عرضه بشود و هم بتوانید از این طریق کسب و کار خودتان را مدیریت کنید.

طراحی سایت در تبریز می تواند ابعاد زیادی داشته باشد ولی ما می خواهیم در این مقاله به ابعاد جدید که یک وبسایت می تواند در تبریز تولید شود بپردازیم حالا بیاید به موارد طراحی سایت در تبریز را بررسی کنیم

طزاحی-وب-سایت-در-تبریز

تبریز برای طراحی سایت یک شهر ایده ال می باشد. چرا که امروز بزرگترین شرکت ها اغلب در شهرهای آذربایجان غربی قرار گرفته و تبریز را به یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی تبدیل کرده است شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و کسب و کار خود را از طریق وب سایت به همه جای این کره ای خاکی معرفی کنید.

حال وقت آن رسیده که تمام کسب و کارهایی که در تبریز قرار دارند به فکر یک وب سایت خوب با تمام امکانات باشند تا هم از نظر فنی امور خود را اداره کنند و هم بتوانند صفحات خود را در گوگل ایندکس کنند و صفحات نخست گوگل به رقابت بپردازند حال ما برای شما یک سایت بهینه شده که مورد استفاده در سئو هست را برای شما طراحی کرده و تحویل میدهیم تا به مشتریان مجازی خود از طریق وب سایت رسیدگی نمایید.

طراحی سایت اختصاصی در تبریز

طراخی-سایت-اختصاصی-در-تبریز

طراحی وب سایت اختصاصی در شهر آذربایجان شرقی به شکلی صورت می پذیرد که ابتدا طرح از نظر عمل کرد مورد ارزیابی قرار می گیرد تا نقشه پروژه شما به طور تقریبی مشخص می شود و بعد در مراحل بعد در سطح فنی پروژه را از این نظر مورد بررسی قرار می گیرد که چه پروسه ای توسعه وب سایت شما بهینه می باشد. تا وب سایت شروع به طراحی و توسعه شود در این بازه کارفرما هفته ای برایش گزارش کار ارائه می شود. تا از روند کار مطلع گردد و اگر تغییراتی لازم باشد اعمال شود.

منظور از سایت اختصاصی سایتی می باشد که کد نویسی میشود و طرحی که ابتدا مشتری در اختیار ما قرار داده است ما آ« را به کد تبدیل می کنیم.

صاحبان کسب و کارها که در تبریز هستند می توانند سایتی که اختصاص در ذهن دارند سفارش بدهند و یک سایت با کاربرد ساده و قدرتمند و امنیت بالا از ما تحویل بگیرند حالا وبی را که خواستار هستید شاید قبلا در جایی از دنیای وب مشاهده کرده اید یا کسی برای شما توضیحاتی داده باشد اما ما می توانیم در این صنعت حرفه ای تر و واضح تر برای شما مشاوره بدهیم و در این حرفه شما را بهتر و کامل تر راهنمایی کنیم.

 

وب سایتی که مخصوص کار شما باشد می تواند به کسب و کار شما شتاب دهد و شما بتوانید با سرعت زیاد کسب و کار خود را اداره نمایید در این بخش شما می توانید آمار هایی داشته باشید که زوایای پنهان کسب و کار شما را نمایش می دهند. حالا این یکی از عناصری هست که شما می توانید از سایت خصوصی خود داشته باشید. حال گزینه های مختلفی برای سایت اختصاصی وجود دارد که عبارت است از:

  • داشتن آمار و ارقام مخصوص تحلیل
  • داشتن فرم های بخش اداری
  • داشتن الگوریتم های مخصوص کسب و کار
  • داشتن پنل مدیریت متفاوت و دلخواه
  • داشتن دسترسی های مخصوص پرسنل

 

در سایت اختصاصی می توانید ابتدا همه جوانب را بررسی کنید و برای این کار لازم است ابتئا سایت های پیشرفته و مدرن را مورد مطالعه و بررسی قرار بدهید حالا اگر شما طر خود را آماده ارائه به یک سایت نویس دارید ما در خدمت شما هستیم.

 

روند طراحی سایت اختصاصی

در ابتدا طرح مشتری مطرح می گردد تا ببینم ابتدای کار مشتری دقیق چه چیزی را از یک سایت مطالبه می کند در قدم بعدی با هم فکری تکامل پیدا می کند و بعد از عقد قرار روند کاری شروع می شود.بعد از این شما می توانیم از ما گزارش هفتگی دریافت نمایید تا ببینید وپروژه شما به چه شکل جلو میرود و تا در صورت مشکل تغییر دهیم و یا بهینه نماییم.

زیرساخت های یک برنامه نوشته می شود و بعد از این تحلیل دیتا بیس شروع می شود بعد از تکامل دیتا بیس شروع می کنیم تا کد نویسی انجام دهیم. حالا ما برای وب با استفاده از توابع که به آن ماژولار گفته میشود می خواهیم که کد نویسی تمیز انجام دهیم تا نگهداری یک برنامه آسان و ادامه دار شود. ما با استفاده از کتابخانه های استاندار کدنویسی می کنیم تا آینده برنامه شما تضمین گردد.

طراحی سایت املاک در تبریز

طراخی-سایت-املاک-در-تبریز

سایت های املاکی امروزه استقبال فروانی دارند چرا که مخاطبین به راحتی می توانند نیازمندی های خود در حیطه مسکن را از طریق وب بررسی کرده و به سفارش آن بپردازند حال شما می توانید در شهر تبریز با داشتن سایت املاکی جوابگوی مشتریان در این حوضه باشید.

ما برای هولدینگ های املاکی می توانیم جداگانه پنلی داشته باشیم و جداگانه کسب و کار زیر مجموعه هلدینگی را مورد بررسی قرار بدهیم در صورت فروش و هر اتفاق می توانیم قرار دادها را آنلاین در داشته باشیم تا بدانیم در هر کدام از بخش ها چه اتفاقاتی رغم می خورد.

شما همچنان می توانید حقوق کارکنان خود را درصدی یا مبلغ ثابت در نظر بگیرد تا سیستم بصورت خودکار قیمت را محاصبه کند. و در صورت تسویه یا عدم آن به شما پیا های ارسال نماید. حال شما سیستم مالی آنلاین داید و براحتی می توانید آن را کنترل نمایید.

شما در بخش املاک می توانید آمارهایی داشته باشید که می توانید با اسفتاده از آن ها فروش خود را مدیریت و کنترل نمایید و از این طریق فروش ماهانه و سالانه شما مشخص می شود و آمار در یک نگاه برای شما قابل ملاحضه می گردد.  

 

سایت های املاکی اغلب می توانند همه ای بنگاهدارن و کسانی که در کار فروختن املاک  هستند داشته باشند چرا که از این طریق می توانید سایت خصوصی داشته باشید و برای در صورت نیاز سایت خود را کاملا شخصی کنید و برای ورود به آن می توانید از شماره موبایل در نظر بگیرد تا همه کسانی که می خواهند وارد پروفایل خود بشوند تا عمل احراز هویت در سایت انجام دهند.

تحیل بر یک سایت املاکی

اگر ما بخوایم یک سایت املاکی داشته باشیم به چه شکلی آن را بررسی می کنیم. در حالت ابتدایی و ساده و دسته بندی را مورد بررسی قرار می دهیم که شما دسته بندی را در چند سطح خواستار هستید در اینجا ممکن هست بگوید دسته بندی در یک سطح کافی می باشد. یا در چن سطح در قدم بعد هر ملک در یک دسته قرار بگیر یا ممکن هست در چندین دسته قرار بگیرند.

خوب مراحل بعد می توانید در مورد ui/ux (ظاهر سایت و کاربری سایت) بحث می کنیم که چطوری باید اجرا شود تا مشتری شما براحتی در سایت شما ارتباط برقرار کند. شما می توانید از سایت های مشابه الگو برداری کنید تا بتوانید سایت دلخواه خود را داشته باشید.

قبل از همه این مسائل شما می توانید پنل ممدیریت خود را داشته باید تا آمار های اختصاصی را در آن مشاهده کنید و دسته بندی خود را مدیریت کنید ملک را در آن تعریف کنید و قرار داد ها را در آن بصورت آنلاین ثبت نمایید. و هر آنچه که نیاز شما باشد را در پنل خود داشته باشید در این پنل می توانید برای شعبات گوناگون پنل جدا تحویل بدهید تا آن ها را زیر نظر قرار بدهید تا فروش و آمار آن ها مشخص شود.

یک سایت املاکی خوب سایتی می باشد که اطلاعت مفید و جامعه در باره ملک به خریدار بدهد و در قدم اخر قرار انلاین ثبت بشود تا همه اطلاعات در آن باقی بماند از این اطلاعات می توان در حسابرسی گردش مالی استفاده کرد.

طراحی سایت هتل داری در تبریز

طراخی-سایت-هتل-در-تبریز

هتل داری در تبریز امروز یک کسب و کار بزرگی در این استان محسوب می شود اما این صنعت می تواند با سایتی بهینه ادغام شده و به نحوه ای حرفه ای و مدرن مدیریت شود و مسافران می توانند از خدمات آنلاین آن بصورت مفید بهرمند شوند.

حالا ما می توانیم به صورت حرفه ای و با مشاوه دو طرفه سایتی را برای هتل شما داشته باشیم که بتوانید هم کارهای دفتری را اداره کنید و هم مشتریان می توانند همه خدمات شما را بصورت آنلاین مشاهده کنند و از طرفی شما می توانید رزرو آنلاین هتل داشته باشید. تا مشتریان شما بتوانند از راه دور از شهر تبریز از هتل شما درخواست اتاق کنند.

حال هتل های مدرن با وب سایت های پیشرفته می توانند مشتری زیادی جذب نمایند و این که شما می توانید لینک سایت خود را در اختیار گوگل قرار بدهید تا مشتریان به راحتی شما را از اینترنت پیدا کنند.

هتل های نیاز به سایت دارند که می خواهند همه ای کارهای روتین خود را بصورت انلاین و در داخل سایت انجام بدهند حالا ما می توانید هتل شما را به یک هتل آنلاین تبدیل کنیم تا همه ای امور را در سایت خود بررسی کنید و روند کاری خود را در آن انجام دهید.

 

تحیل ساده یک سایت هتل داری

در ابتدا باید خدمات و سرویس دهی های یک هتل را در نظر بگیریم که چه نوع سرویس های برای گردشگران می خواهند ارائه دهند در ابتدا می توانیم آن ها را صفحه نخست قرار بدهیم. مهمترین قسمت کار می تواند قسمت رزور آنلاین قرار بگیرد که مشتریان از راه دور یا نزدیک برای خود اتاق ثبت سفارش انجام بدهد.

شما می توانید در قسمت پنل آدمین یک آمار خوبی از ماه های یک سال داشته باشید تا بدانید در هر ماه از هر شهری چقد مشتری جذب کرده اید. و همچنین می توانید مدیریت اتاق ها را داشته باشید یا هر آنچه نیاز شما برای مدیریت یک هتل باشد را می توانیم بصورت یک ویژگی در داشبورد شما طراحی کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراخی-سایت-فروشگاهی-در-تبریز

سایت های آنلاین شاپ امروزه تاثیر فراوانی در فروش کسب و کار ها می گذارند و از طرفی هم شهر تبریز یک شهر صنعتی در سطح بین المللی می باشد. حالا شما که دارای یک کسب وکار می باشید. می توانید همه کالای خود را در سایت قرار بدهید و بعد از آن بعد از فروش کالا فروشگاه متصل به درگاه پرداخت اینترنتی می شود. و شما حالا می توانید کالای خود را به شهر های داخل تبریز و خارج از آن به وسیله پست ارسال نمایید.

فروشگاه آنلاین امروزه مشتریان فراوانی از سرتاسر دنیا دارن شما باید کسب و کار خود را در دنیای وب برپا کنید تا هم از کسب و کار های قدیم به کسب و کارهای مدرن مهاجرت کنید.

ویژگی که یک فروشگاه اینترنتی دارد در وحله اول قیمت ها بصورت آنلاین هست و شما دیگر لازم نیست بصورت تلفنی قیمت ها اعلام کنید و در وحله بعدی شما می توانید فروش خود را در عرض جغرافیایی گسترش دهید. می توانید در سایت خود جشنواره های ایجاد کنید تا فروش خود را به وسیله ای تخفیفات افزایش دهید. سایت فروشگاهی نیاز هر کسب و کار که می خواهد کلای خود را بفروپش برساند. حالا ما می خواهیم برای شما سایتی طراحی کنیم که همه کالای خود را در دنیای اینترنت به فروش برسانید.

خوب سایت فروشگاهی که برای شما در تبریز ارائه خواهیم داد با استفاده از اصول فروشگاه آنلاین یا همان آنلاین شاپ ها خواهد بود. که مشتری می توانند لیست سفارش را در آن ثبت نماید و شما برای مشتری کالا های خریداری شده را ارسال نمایید.

مهمترین قسمت سایت های فروشگاهی نماد های اعتماد آن ها می باشد ما در این خصوص شما را راهنمایی می کنیم تا برای سایت خود نشان اعتماد دریافت کنید تا مشتریان اعتماد بیشتری برای سایت شما داشته باشند و براحتی از آن خرید کنند.

مارکت پلیس یا فروشگاه چند فروشندگی

طراخی-سایت-چندفروشندگی-در-تبریز

 

 چند فروشندگی در فروشگاه های اینترنتی یک روش جدید برای کسب درآمد بالاتر می باشد شما علاوه بر این که فروشگاه اینترنتی دارید شما می توانید یک پنل در اختیار همکاران خود قرار دهید تا آن ها هم بتوانند کلا و خدمات خود را به فروش برسانند و هم شما می توانید از این طریق مشارکت در فروش برای همکارن خود داشته باشید.

مارکت پلیس را می توانید در سایت های مثل دیجی کالا و ترب و امسال این مجموعه ها بررسی کنید و نکات و کاریی این سایت ها را بررسی و سفارش دهید.حالا چند فروشندگی چه امکاناتی می تواند داشته باشد؟

  • ایجاد جشنواره ها برای هر فروشگاه
  • تبلیغات در فروشگاه های متفاوت
  • درای صفحات متعدد فروشگاهی 
  • ایجاد رقابت در بازارهای هم صنف

 

 

 

طراحی سایت آگهی در تبریز

طراخی-سایت-آگهی-در-تبریز

طراحی سایت آگهی و تبلیغات می تواند شما را به یک مرجع برای تبلیغات کسب و کارها در شهر تبریز بدل کند. این گونه سایت ها بدون دردسر دو طرف کسب و کار را به هم متصل می نمایند.و شما باید قوانین مطابق برا این کسب و کارها را قانونی و منطقی در نظر داشته باشید.

سایت آگهی در تبریز می تواند کسب و کارهای زیادی به خود جذب کند و از این رو سایت شما می تواند منبع خوبی برای تبلغ هر کسب و کار شود تا در تبریز مشتری ها براحتی بتوانند به هدف خود در خدمات برسند.

 حالا اگر قصد دارید همچین کسب و کاری در دنیای مجازی بر پا کنید باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از معمارهایی برنامه نویسی شده باشد که در آینده در اوجال وب در این راستا بیشتر بحث خواهیم کرد.

اما چند ویژگی که باید یک سایت آگهی داشته باشد را در زیر بیان می نماییم:

  1. بخش ایجادآگهی
  2. دسته بندی های ویژه و حرفه ای
  3. ثبت نام به وسیله گوشی
  4. تفکیک آگهی از طیق استان و شهر
  5. ایجاد آگهی های ویژه

طراحی سایت وردپرسی در تبریز

طراخی-سایت-وردپرس-در-تبریز

سایت ورود پرسی امروزه طرفدارن زیادی پیدا کرده چرا که این پلتفرم معروف ترین cms (سیستم مدیریت محتوا) می باشد. شما با استفاده از ورود پرس می توانید سایت حرفه ای برای تولید محتوا داشته باشید. 

سایت های وردپرسی سایت های آماده ای می باشند که شما می توانید آن ها را سریع تحویل گرفته و کار خود را در دنیای اینترنتی شروع کنید.اما اگر می خواهید سایت دقیق تر و اختصاصی تری داشته باشید به شما پیشنهاد می شود از سایت های برنامه نویسی شده با کتابخانه های روز دنیا سفارش بدهید.

وردپرس علاوه برا این که مدیریت محتوایی شما را به عنوان یک سایت مدیریت می کند اما با این اسکریپت می توان یک سایت حرفه ای طراحی کرد که از نظر شکل و ظاهر زیبا و قابل پسند می باشد ما چند نمونه از قدرت های ورد پرس را در زیر برای شما عنوان می کنیم:

فروشگاهی ورودپرس یا ووکامرس

فروشگاه ورودپرس امکانات فراوانی برای فروش لوازم فیزیکی شما را دارا می باشد از این رو هم قیمت پایین دارد و هم می تواند بوسیله ای این پلتفرم فروشگاه کاملی را برای شما به ارمغان آورد.امکانلات ووکامرس می توان به کد تخفیف، موجود در انبار،ارسال پستی و چند فروشندگی ارشاره نمود.

 

 

 

صفحه ساز های ورد پرس

دارای صفحه ساز های قدرمتند می باشد که زبان  فارس را پشتیبانی می کند متوانید با استفاده از این صفحه سازها برای طراحی و توسعه صفحات زیبا و دلخواه استفاده نمایید.معروفترین صفححه ساز ها المنتور و کامپوزر نام دارند.





پست های مرتبط